شما اینجا هستید   |

    جلسات منطقه : اردشیر مطهری: از مدیران جهادی و کارآمد دفاع می کنم.

جلسه ي شوراي پشتیبانی آموزش و پرورش آرادان با حضور نماینده ی مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ی محترم آرادان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان و مسئولین شهرستان آرادان برگزار شد.

نماینده ی مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آرادان با انتقاد از غفلت مسولان نسبت به آموزش و پروش گفت: امکان پیشرفت کشور بدون نگاه ویژه به آموزش و پرورش را نداریم. لذا بیشتر مشکلات کشور ما در سال های گذشته مربوط به نداشتن نگاه راهبردی به حوزه ی دانش است.
اردشیر مطهری ضمن تاکید بر اینکه امروز آموزش و پرورش نیاز به نگاه خلاقانه و مبتکرانه در مدیریت و درآمدزایی دارد ادامه داد: باید با بهره بردن از مدیران جوان، شجاع و جهادی و استفاده از ابتکار و خلاقیت آنها میتوان تحولات شگرفی در آموزش و پرورش ایجاد کرد. بنده هم از مشکلات مطلعم و به صورت جدی پیگیر حل آنها هستم.
مطهری با انتقاد از نبود نظارت مناسب بر عملکرد مدیران تصریح کرد:در مجلس یازدهم یکی از برنامه های نمایندگان مردم، شفافیت و نظارت است و اگر مدیر یا مسئولی خروجی مناسب نداشته باشد باید پاسخگو باشد.
نماینده ی مردم همچنین با بیان اینکه اداره ی آموزش و پرورش آرادان در مسیر مناسبی قرار دارد ادامه داد: موافق تغییر مدیران با تغییر نماینده نیستم، بلکه هر کس که برای مردم کار می کند و دنبال رضایت آنان است را کمک خواهم کرد و با همین ملاک دست مدیر موفق و کارآمد را هم می بوسم.

به اشتراک بگذارید : | | |