شما اینجا هستید   |

    بازدیدها و گزارشات : ‍ حضور اردشیر مطهری نماینده ی مردم گرمسار و آرادان در مراسم افتتاح پروژه ی آبرسانی ۱۱ روستای استان سمنان در غیاث آباد گرمسار

در مراسم افتتاح این پروژه که در ادامه ی پویش الف_ ب ایران وبا حضور ویدئو کنفرانسی دکتر اردکانیان وزیر نیرو ودر روستای غیاث آباد گرمسار انجام شد، علاوه برمطهری نماینده ی گرمسار و آرادان در مجلس، فخری معاون عمرانی استاندار سمنان و متقی فرماندار گرمسار نیز حضور داشتند.

در 38 مین هفته از پویش هر هفته الف_ب ایران 11 پروژه آب روستایی در استان سمنان با هدف ارتقا وضعیت آب روستایی، و ایجاد و اصلاح شبکه آبرسانی11 روستا در 7 شهرستان استان سمنان با اعتبار 104 هزار و 500میلیون ریال و باهدف جمعیت روستایی 5226 نفر به بهره برداری رسید که روستاهای غیاث آباد و ناسار(نه حصار) از شهرستان گرمسار را هم شامل میشود.

در این مراسم نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به خدمات بی نظیر انقلاب اسلامی در توسعه روستاها و بهره مندی از نعمت آب و دیگر خدمات در حوزه های دیگر اشاره کرد و افزود: باید به دنبال بهره مندی روستاها از آب شرب مناسب باشیم.

مطهری همچنین از وزیر نیرو که به صورت آنلاین در مراسم حضور داشت برای تسریع در تکمیل و بهره برداری ابر پروژه سد نمرود در خواست همکاری و مساعدت نمود و گفت:ایجاد کارگروه ویژه برای حل موانع اجرای این ابر پروژه که برای شهرستان های گرمسار و آرادان حیاتی است، می تواند نوید بخش خبرهای خوبی برای منطقه در پایان این پروژه مهم در حوزه آب باشد .
وی افزود:سد نمرود توانایی ذخیره 120میلیون مترمکعب آب در خود دارد که سهم مردم شهرستان های گرمسار و آرادان 99درصد از این آب است که در مصارف خانگی- کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

به اشتراک بگذارید : | | |