شما اینجا هستید   |

    توییت ها : ‍ اردشیر مطهری:سخنان رهبر معظم انقلاب منطقی ترین روش برای حفظ منافع کشور و اقتدار ملی در برخورد با برجام و طرفین آن است.آمریکا هرجا با قاطعیت روبرو شده تغییر موضع داده و عقب نشینی کرده.

مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس یازدهم با اشاره به بیانات رهبری در مورد برجام در توئیتهای جدا گانه ای نوشت:
《ایران سالها یکطرفه به تعهدات خود در برجام پایبند بود،در حالیکه طرفین غربی از همان ابتدا بدعهدی کردند.سخنان امروز رهبر معظم انقلاب علاوه بر فصل الخطاب بودن برای دولت و تیم مذاکره کننده،منطقی ترین روش برای حفظ منافع کشور و اقتدار ملی در برخورد با برجام و طرفین آن است.》
《وزارت امور خارجه با الهام از رهنمود روز گذشته رهبر انقلاب باید بصورت قاطع و تهاجمی در مورد برجام با امریکا برخورد کند. امریکا هر جا با قاطعیت روبرو شده تغییر موضع داده وعقب نشینی کرده .》
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش فرمودند: طرفی که حق دارد برای ادامه کار برجام شرط بگذارد، جمهوری اسلامی ایران است چرا که از اول به همه تعهدات برجامی خود عمل کرد ولی آنها تعهدات خود را نقض کردند.
اگر می‌خواهند ایران به تعهدات برجامی خود برگردد باید آمریکا تحریم‌ها را در عمل و نه با زبان و یا روی کاغذ، کلاً لغو کند، آن‌گاه پس از راستی‌آزماییِ صحت لغو تحریم‌ها، جمهوری اسلامی به تعهدات برجامی خود باز خواهد گشت.

دسته بندی : توییت ها
به اشتراک بگذارید : | | |