شما اینجا هستید   |

سلام مردم

از روزی که نامزد انتخابات مجلس شورای
اسلامی شدم، با یک آرمانی وارد این عرصه شدم و آرمان من تحقق عدالت بود. عدالت از لحظه ی تولید ثروت تا زمان توزیع ثروت چیزی است که همواره به آن معتقد بودم و هستم.

طبیعتا عدالت دشمنانی دارد. عدالت یعنی همه ی مردم از امکانات یکسانی برای تولید ثروت برخوردار باشند. هیچ کس به دلیل نزدیکی به یک مقامی و یا برخورداری از یک عنوانی، امتیاز بالاتری نسبت به بقیه نداشته باشد.

نئولیبرال ها معتقدند که ما باید کمک کنیم عده ای خاص که به ما نزدیک و از دوستان و اقوام ما هستند به شدت ثروتمند شوند و از ثروتمندان مالیات بگیریم به محرومان کمک کنیم. من با این تفکر مخالفم. من معتقدم هر امکاناتی که در کشور هست متعلق به همه ی مردم هست و ما باید برای مردم شرایط یکسانی فراهم کنیم و هیچ کس به دلیل نزدیکی و دوستی و رفاقت با مسولین امتیاز برتری نداشته باشد.

ما نمی توانیم یک نفر را یک شبه میلیاردر کنیم بعد بگوییم بیا کمک کن چند نفر محروم هم زنده بمانند. من این را باور ندارم و در مقابلش ایستاده ام. طبیعتا کسانی هم هستند که یک شبه میلیاردر شده اند و می خواهند همین وضعیت ادامه پیدا کند. اینها در مقابل من ایستاده اند. پول و امکانات و نیرو هم دارند، گعده های روزانه و شبانه می گیرند و شام و نهار دور هم می خورند و نقشه می کشند. فحاشی هم می کنند. البته طبیعی است که نمی آیند بگویند چون مطهری دنبال عدالت است با او مخالفیم، می آیند نسبت های دروغین دیگری می دهند تا بتوانند چند نفری را فریب دهند.

من از روزی که وارد این میدان شدم می دانستم که هر کس آرمان دارد، دشمن هم دارد. می دانستم هر کس کنار مردم باشد، تخریب هم خواهد شد، می دانستم که روزی می رسد که خواهر و مادر و دختر و همسر من را هم به دشنام می کشند. اصلا هم از اینکه در مسیر عدالتخواهی از دشمنان عدالت دشنام بخورم ذره ای ناراحت نیستم. چون هر چه دشنام ها بیشتر می شود مطمئن می شوم که دارم درست کار می کنم.

خیلی ها از من می پرسند که چرا مسولینی که نمی شود گفت بالای چشمتان ابروست با این همه دهان دریدگی و فحاشی نسبت به نماینده ی شهر برخورد نمی کنند؟ واقعیت این است که من وقت ندارم از مسولین بپرسم چرا با فحاشان و اراذل و اوباش فضای مجازی برخورد نمی کنید؟ من فقط دنبال کار برای مردم هستم.

گرمسار ما به شدت عقب افتاده است و ما دنبال جبران عقب افتادگی ها هستیم. پروژه های بزرگی را در گرمسار آغاز کرده ایم و سرمایه گذاران بزرگی را به گرمسار آورده ایم. تا کنون جمع پروژه هایی که به مرحله ی تصویب نهایی رسیده و به زودی خبرهایش به گوش شما هم می رسد بیش از هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری است. این پروژه ها برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شایسته ی گرمسار، آرادان، ایوانکی و کهن آباد است. من از همه ی هوادارانم می خواهم وقت خود را صرف حاشیه سازی ها نکنند. به جای پاسخ به آنها ، محکم در مسیر آرمان خودمان حرکت کنیم.

به دوستان و عزیزانم که گاهی غیرتی و ناراحت می شوند هم قبلا عرض کرده ام و باز در مقابل همه و شفاف عرض می کنم: از کشتی گرفتن با خوک جدا پرهیز کنید. هم خودتان کثیف می شود و هم او از کشتی گرفتن با انسان لذت می برد. بیایید با کار کردن برای مردم لذت ببریم. کار کردن برای مردم روزی گرانقدری است که خدا به ما ارزانی داشته است. بیایید قدردان این روزی باشیم. روزی ما کار کردن برای مردم است. روزی ما تلاش برای باز کردن گره از زندگی مردم است. به ماه ها و سال های آینده فکرکنید که نتیجه ی کارهای سخت امروز ما لبخند روی لبان مردم می نشاند. انشاالله

به اشتراک بگذارید : | | |