شما اینجا هستید   |

    بازدیدها و گزارشات : ‍ اولین جلسه هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان سمنان به ریاست اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مطهری در حاشیه این جلسه امانت داری را رکن مهم نظارت در انتخابات دانست و افزود: مردم به اعضای هیات نظارت انتخابات اعتماد کرده اند و لازمه پاسخگویی به این اعتماد برگزاری انتخاباتی صادقانه و بدور از توجه به جناح‌های مختلف توسط افراد هیات نظارت است.

مطهری ادامه داد: اعضای هیات نظارت انتخابات استان باید زبان، گفتار و رفتارشان الگو قرار گرفته و حفاظت گفتار، اصلی‌ترین ویژگی افراد حاضر در این جلسه باشد.

رئیس هیات نظارت بر ششمین انتخابات شورای اسلامی استان با اشاره به اینکه در سال ۹۷_۹۸، ۴۷۲ فقره پرونده قضایی مربوط به شورا‌ها در قوه قضائیه تشکیل شده است ابراز داشت: اعضای هیات نظارت باید در تایید صلاحیت نامزد‌ها دقت را در اولویت کار خود قرار بدهند تا افراد واجد صلاحیت به شورا‌ها راه پیدا کرده تا شاهد این چنین مشکلاتی نباشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و ارادان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه تایید صلاحیت نامزد‌ها باید براساس مستندات صورت گیرد و در وهله اول مستندات مراجع چهارگانه در اولویت باشد افزود: با توجه به تجربیات خوب فرمانداران، روسای هیئت نظارت شهرستانها با فرمانداران جلسات جدی و مستمر داشته باشند.

به اشتراک بگذارید : | | |