شما اینجا هستید   |

    بازدیدها و گزارشات : ‍با حضور اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد

در این مراسم که دکتر خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان،حجت الاسلام کهساری رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان سمنان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد گرمسار حضور داشتند از زحمات دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست قبلی دانشگاه تقدیر شد و دکتر مهدی منصوری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد واحد گرمسار معرفی گردید.

مطهری در این مراسم ضمن اشاره به اهمیت دانش، تخصص و تعهد در رفع مشکلات کشور،بیان داشت: در بسیاری از زمینه‌ها تخصص و دانش داریم، اما تعهد نه و امروز کشور به دانشگاهیانی نیاز دارد که در همه عرصه‌ها ورود کنند و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز دانشجویان متخصص تربیت کنند تا برای مشکلات کشور چاره‌اندیشی شود.

وی، فشار مشکلات کشور را بر دوش اکثریت قشر ضعیف دانست و اظهار داشت: اگر کسی زیر ۱۰ تا ۱۲ میلیون حقوق دریافت کرده و معیشتش تأمین می‌شود در خسران و زیان است و نمی‌تواند زندگی عادی‌ را بگذراند، امروز دود کوتاهی در مدیریت و سهل‌انگاری و انتصاب نادرست به چشم مردم میرود.

مطهری با بیان اینکه باید به قشر فرهیخته احترام بگذاریم، تأکید کرد: سوالم این است که برای این قشر چه قدمی برداشته‌ایم؟ متأسفانه هر فردی آشنایی دارد کار خود را پیش می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه مردم از تبعیض‌ها، بی‌انصافی‌ها و بی‌عدالتی‌ها ناراحت هستند، متذکر شد: متأسفانه جوانان با سن کم و تحصیلات عالی توان ازدواج ندارند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید از نخبه‌های علمی در مجموعه‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های تعاونی استفاده کنیم.

به اشتراک بگذارید : | | |