شما اینجا هستید   |

    اسلایدر : مراسم تودیع و معارفه فرماندار آرادان برگزار شد

در این مراسم که اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس، فخری معاون هماهنگی و‌امور عمرانی استانداری سمنان، حجه الاسلام شریفی نیا امام جمعه آرادان، دانایی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و مسئولین و مدیران شهرستان آرادان حضور داشتند، از زحمات بوربور فرماندار اسبق وصفری سرپرست فرمانداری تقدیر شد و حمید اردوخانی با حکم وزیر کشور برای یک دوره ۴ ساله به عنوان فرماندار آرادان معرفی گردید.

آخرین سمت اردوخانی قبل از فرمانداری آرادان مدیرکل امور روستایی استانداری تهران بوده است.

اردشیر مطهری در این مراسم ضمن اشاره به لزوم بی طرفی مسئولین و مدیران در انتخابات پیشرو گفت:گزارشهایی از موکلین درباره دخالت و حتی معرفی تیم و حضور در جلسات انتخاباتی کاندیدها توسط برخی داریم، که نیاز به مراقبت بیشتر داشته تا شان و منزلت همه حفظ شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادان همچنین با تذکر به دادستان گرمسار برای حفظ استقلال تشکیلات قضایی ادامه داد:مسئولین قضایی مراقبت کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.

مطهری همچنین از بوربور فرماندار سابق و صفری سرپرست فرمانداری جهت زحماتشان در طول مدت مسئولیت فرمانداری آرادان تقدیر نمود و ضمن درخشان دانستن سوابق مدیریتی اردوخانی از استاندار سمنان برای این انتخاب تشکر کرد.

تگ های مطلب : ، ، ، ،
به اشتراک بگذارید : | | |