شما اینجا هستید   |

    سخنرانی ها : اردشیر مطهری نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در روز گذشته از اهمیت انتخابات گفت و در پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری بر لزوم مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد و همچنین افزود:

مگر میشود رئیس جمهور یکسال و نیم در قرنطینه باشد و با مردم خود رو در رو ارتباط نداشته باشد؟ مگر رئیس قوه ی قضائیه نیست که در همین شرایط هر روز با مردم رو در رو و چهره به چهره ارتباط برقرار میکند و به مشکلات مردم رسیدگی دارد.
عضو هیئت رئیسه ی کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: رییسی فردی است که خود را ثابت کرده و نشان داده که توانمند است و میتواند کشور را در وضع به هم ریخته ی کنونی مدیریت کند ، معیشت مردم اوضاع خوبی ندارد و سرمایه ی مردم به یک سوم و نصف کاهش پیدا کرده است.
رئیس فراکسیون عدالت و رفع موانع کسب و کار از سینه سپر کردن رئیسی در ۱ ساله گذشته در سمت ریاست قوه ی قضائیه گفت و ادامه داد: چه کسی جرأت داشت در برابر برادر رئیس جمهور بایستد؟ چه کسی جرأت داشت در مقابل دختر وزیر، پسر وزیر و داماد وزیر و فساد هایشان بایستد؟ در این شرایط بود که آیت الله رئیسی مقابل اینها برای گرفتن حق مردم ایستاد و خیلی از سرمایه های کشور پس گرفت و به دولت برگرداند.

اردشیرمطهری خطاب به رئیس جمهور گفت: روحانی باید در روز آخر ریاست جمهوری خود در رسانه و فضای مجازی از مردم طلب حلالیت و عفو کند.

مطهری در مورد مسئولیت نمایندگی مردم ادامه داد: که من به عنوان نماینده ی مردم و صدای مردم در مقابل فساد ها و حق مردم در سطح کشور ایستاده ام شاید خیلی ها ناراحت شوند از حرف های من، اما وظیفه ی من ایجاب میکند که امانت دار مردم باشم، من برای احقاق حق مردم در مقابل وزیر کشور و رئیس جمهور هم ایستادم، و نامه ی استیضاح وزیر کشور را به همراه امضای نمایندگان دیگر به هیئت رئیسه ی مجلس دادم.

نماینده ی مردم در مورد اهمیت انتخابات شوراها تاکید کرد و گفت: شوراها به همان اندازه ی انتخابات ریاست جمهوری مهم است و نباید بی اهمیت در نظر گرفته شود، چرا که شوراها در واقع یک پارلمان محلی است که اگر در انتخاب افراد کاندیدا توجه شود میتواند در قبال مشکلات مردم گوش باشد و به آنها رسیدگی کند و در جهت تغییر وضع شهرها و روستاها به سمت آبادانی قدم بردارد، در سال ۹۷ و ۹۸ شوراها و شهردارهای ۵۰ شهرستان به دلیل فساد مالی دستگیر شدند پس در انتخابمان حساس باشیم.

اردشیرمطهری در مورد مسئولیت شورای نگهبان افزود: اگر شورای نگهبان نبود اوضاع بسیار بدتر میشد و حضور شورای نگهبان و مسئولیت آن باعث ضمانت کشور و مردم است.

مطهری در مورد سیلاب اخیر که در گرمسار رخ داد ابراز ناراحتی و گله از مسئولین مرتبط با بحث پیشگیری از آن داشت و افزود: مگر ۱ سال گذشته که سیل آمد ندیدید؟ چرا فرایند پیشگیری از آن‌را مهیا نکردید؟ مگر ۴۸ ساعت قبل از سیل اطلاع از بارش شدید باران و احتمال بروز سیل را ندیدید؟ پس چه کردید؟! من برابر ماده ی ۲۳۴ قانون از سازمان مدیریت بحران کشور، استان و شهرستان شکایت کردم و خارج از نوبت در قوه ی قضائیه در حال پیگیری هستم تا اینکه آقایون بیان قوه ی قضائیه پاسخگو باشند ما با هیچ کس تعارف نداریم.

به اشتراک بگذارید : | | |