شما اینجا هستید   |

سیاست دینی شارلاتان‌بازی نیست؛ زرنگ‌بازی برای مردم عین خیانت است
از رحمت خدا به دور هستند آنهایی که با کم‌کاری و بدعملی، مابین منویات و خواست مقام معظم رهبری و مردم فاصله ایجاد می‌کنند
با دیدن آمار مشارکت شما مردم گرمسار و آرادان در مجلس به خود بالیدم؛ از شما مردم مشارکت‌کننده در انتخابات تشکر می‌کنم. به منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا تبریک می‌گویم و از همه کسانی که باعث برگزاری این انتخابات پرشور در منطقه شدند، خدا قوت می‌گویم.
خیانت فقط بالا رفتن از در و دیوار مردم نیست؛ آنهایی که هشت‌سال پیش از مردم رای گرفتند و پس از این همه سال زیر وعده‌های خود زدند و در مقابل اعتراض مردم فقط ریش‌خند تحویل دادند هم مصداق خائن هستند
در مجلس با صدای رسا گفتم برادر رئیس‌جمهور و برادر معاون اول هر دو دزد هستند؛ حضرات رفتند و شکایت کردند اما با محکومیت این جریان و مطابق اسناد رسمی و منتشر شده توسط قوه قضائیه مشخص شد که من اشتباه می‌کردم. اینها بالاتر از دزد بودند؛ این افراد به عنوان قاچاقچی حرفه‌ای ارز محکوم شدند.
مردم شاهد هستند که نماینده آنها بدون هرگونه چشم‌پوشی یا زد و بند و یا کوتاه آمدن، علیه مقامات دولتی سخن می‌گویم و در همین وضعیت از آنها برای پیشرفت منطقه و رفاه ملت امتیازات
متعدد می‌گیرم.
با این همه عدم رشد آرادان و گرمسار با توجه به نزدیکی به پایتخت ابدا قابل توجیه نیست و باید این موضوع حتما رفع و مشکلات این مردم حل شود.

به اشتراک بگذارید : | | |