شما اینجا هستید   |

    بازدیدها و گزارشات : منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرمسار با اردشیر مطهری نماینده شهرستانهای گرمسار، آرادان و‌ ایوانکی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

اردشیر مطهری در این جلسه ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای منتخبین مردم، آمادگی خود را برای همراهی و پشتیبانی از شورای شهر اعلام نمود.

در ادامه مطهری از اهمیت اتحاد و همدلی جهت رشد و توسعه منطقه و خدمات رسانی بهتر به مردم گفت و افزود: امروز منطقه ی ما بیش از هر زمان دیگر به همدلی و همسویی برای پیش برد اهداف شهرستان نیازمند است و من برای رسیدن به این هدف در کنار منتخبین مردم هستم و از شورا حمایت خواهم کرد، منافع مردم و توسعه ی منطقه جزء اولویت هاست و ما باید از همه ی پتانسیل ها برای اجرایی شدن این اولویت استفاده کنیم.

در ادامه ی این جلسه اعضای منتخب شورای شهر گرمسار نیز به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند و گفتند: شورای شهر به حمایت اردشیرمطهری به عنوان نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی نیازمند هست و استفاده از پتانسیل بالایی که امروز نماینده گرمسار و آرادان در سطح ملی دارد در اجرایی شدن تصمیمات شورا بسیار حائز اهمیت و راهگشاست.

اعضای شورای شهر همچنین مطالبی در مورد همدلی مسئولان و‌ اهمیت این امر در مسیر توسعه ی بیشتر منطقه بیان داشتند.

به اشتراک بگذارید : | | |