شما اینجا هستید   |

    جلسات حوزه ملی : حضور معاون بنیاد برکت کشور در گرمسار برای دیدار با اردشیرمطهری

اردشیرمطهری در پی دیدارش با مخبر ( رئیس وقت ستاد اجرایی فرمان امام( ره) کشور) در ماه گذشته ، درخواست هایی برای منطقه گرمسار، آرادان و ایوانکی به وی ارائه داد که مخبر دستور اجرایی شدن آن ها را صادر کرد.
روز گذشته نیازی معاون بنیاد برکت کشور ( از زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) )برای دادن گزارش پیگیری های دستوراتی که مطهری گرفته بود به گرمسار آمد و طی جلسه ای گزارش کار را ارائه داد.
از جمله دستوراتی که اردشیرمطهری نماینده ی مردم‌ گرفته بود:

ساخت ۲ مدرسه در منطقه مسکن‌مهر گرمسار و ایوانکی: کمک ۱۲ میلیاردی‌برای ساخت ۲ باب مدرسه در مسکن مهر گرمسار و ایوانکی از دیگر دستوراتی بود که مطهری گرفته بود و بزودی عملیاتی خواهد شد
( طبق گزارش نیازی ۷ روزی هست که این دستور به نوسازی استان به عنوان مجری طرح ابلاغ شده است و در حال انجام کارهای پیمان سپاری میباشد)

-احیای قنات های منطقه برای حمایت از طرح های کشاورزی از دیگر پیگیری های اردشیرمطهری بود که در دستور کار بنیاد برای اجرایی شدن قرار گرفت

-تامین آب روستاها هم از دیگر پیگیری های اردشیر مطهری بود که در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفت ،به پیرو این دستور در این جلسه مقرر شد تانکرهای آبی بزرگی برای تامین آب روستاهایی که به آب دسترسی ندارند در اختیارشان قرار بگیرد، از جمله روستای رامه بالا، رامه پایین، بن‌کوه و دیگر روستاها.

-با توجه به حمایت اردشیرمطهری از تولید کننده های منطقه و دستوری که از مخبر گرفته بود مبنی بر کمک به احیای کارخانه ها و کارگاه های در حال ورشکستگی، در این جلسه مقرر شد که برای احیای این کارخانه ها هماهنگی های لازم انجام شود و خیلی زود این دستور هم اجرایی شود.

-گزارش دهی هفتگی به اردشیر مطهری نماینده ی مردم از پیشبرد کارها از دیگر موارد مطرح در این جلسه بود.

در ادامه ی این جلسه آقای صبوری نماینده ی بنیاد برکت از طرح هایی که تا به الان انجام شده و کارگاه های کوچکی که در سطح دو شهرستان در حال فعالیت هستند گزارشی به نماینده ی مردم داد

به اشتراک بگذارید : | | |