شما اینجا هستید   |

    سخنرانی ها : بخشی از سخنرانی اردشیر مطهری رئیس مجمع نمایندگان استان در آئین تکریم و معارفه استاندار سمنان

مراسم تودیع و معارفه استاندار سمنان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.
در این مراسم از زحمات سه ساله علیرضا آشناگر تقدیر شد و سید محمدرضا هاشمی به عنوان اولین استاندار سمنان در دولت سیزدهم معرفی گردید.
اردشیر مطهری نماینده گرمسار،آرادان و ایوان کی و رئیس مجمع نمایندگان استان در سخنرانی خود ضمن بیان اینکه با وجود ظرفیتها و استعدادهای بالای کشور مردم راضی نیستند ،به دلایل آن اشاره کرد و افزود:
بخشی از ماجرا قطعا مربوط به فشار خارجی و تحریم‌های ظالمه و ضد بشری دشمنان ملت است. اما بخش دیگر ماجرا، به دو موضوع و سرشاخه اساسی باز میگردد.
یک- کم‌کاری، بدعملی، مدیریت سوء و غیرکارشناسی، غیر علمی، غیر جهادیِ برخی رده‌های مدیریتی کشور.
دو-مساله خیانت سازمان‌یافته و نفوذ کرده در بطن بدنه مدیریتی که به تعمد، مسیر پیشرفت و رفاه و آبادانی این مملکت را با وقفه، انحراف و چالش مواجه می‌کنند.
در هر صورت چه از روی سهو، چه از عمد، خروجی بدعملی یا بی‌عملی، تولید نارضایتیِ مردمی است که نجیبانه، مظلومانه و با همه وجود، برای حفظ انقلاب و میهن، هرآنچه داشته‌اند را نثار کرده‌اند.
اردشیر مطهری روی کار آمدن دولت جدید رانوید دهنده تغییرات مثبت و امید بخش برای مردم دانست و افزود:
این از یک طرف جای شکرگذاری دارد و از طرف دیگر، مسئولیت عزیزان تازه منصوب شده را بشدت بالا میبرد، چراکه علاوه بر آوار برداری از فضاحت‌های مدیران دولت قبل، باید در عین حرکت به سمت جلو، هم مسیر حرکت را درست انتخاب کنند و هم قطار خدمت را با قدرت و دقت به پیش ببرند. در این شرایط سخت معیشتی مردم، حتما کار سخت است، دوندگی لازمه کار است، از خودگذشتگی باید وجود داشته باشد، همدلی و همراهی نیروهای انقلابی باید مضاعف بشود و همه باید کمک کنیم تا برادران در پست‌های مدیریتی جدید، بتوانند این مسیر سخت و البته پر از اجر و نصر الهی را با خدمت گذاری به ملت، طی کنند.
پس در اینجا موضوع نظارت، بازخواست و قطعا پیگیری ما نمایندگان ملت، بشدت جدی و مهم می‌شود و سر سوزنی عدول و کوتاه آمدن از آن، عین خیانت به انقلاب، میهن، شهدا و امام شهداست، و قطعا خداوند از آن نخواهد گذشت.
وظیفه و تکلیف اصلی ما نمایندگان ملت، پس از رسیدگی به امورات تقنینی در مجلس، نظارت و بازخواست و پیگیریِ امور و درخواست‌های مردم است.

به اشتراک بگذارید : | | |