شما اینجا هستید   |

    پروژه ها : دیدار اردشیرمطهری نماینده ی مردم با حمیدرضا جانباز مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره ی شرکت آب و فاضلاب کشور

با پیگیری های مطهری در این جلسه مقرر شد:
1-در خصوص خط انتقال آب از سیمین دشت تا گرمسار مقرر شد که ابتدا طرح فاز بندی شده، و در فاز اول بعد از خروجی استان تهران به سمت استان سمنان توسط شرکت آب منطقه ای استان، یک واحد پیش تصفیه احداث و 8کیلومتر خط انتقال 800 میلی متری فولادی خرید و اجرایی شود تا آب از ورودی به استان سمنان تا تصفیه خانه آب شرب گرمسار از طریق لوله منتقل شود و در فاز دوم 22 کیلومتر لوله‌های ادامه خط انتقال، تامین اعتبار و کار گذاري شود. در خصوص فاز اول هم 15تا 20 میلیارد تومان قول مساعد به شرکت آب منطقه ای استان توسط مدیر عامل محترم شرکت مهندسی آبفا کشور داده شد.

2-در خصوص پروژه ارتقای تصفیه خانه آب شرب شهر های گرمسار ، آرادان، ایوانکی، کهن آباد و مجتمع 75 روستایی، مقرر شد که مدل اول که 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارد تا آبان ماه سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد و مدل دوم آن توسط شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به مناقصه برود و از محل اعتبارات تنش آبی و بند ط تبصره 2 قانون بودجه سال جاری، تخصيص مورد نیاز که حدود 15 میلیارد تومان است داده شود.

3- با تماس مدیر عامل محترم شرکت مهندسی آبفا کشور با مدیر کل محترم دفتر امور عمرانی سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر اولویت طرح فاضلاب شهر گرمسار، مقرر شد که کمیسیون ماده 23 طرح فاضلاب شهر گرمسار بزودی در سازمان برنامه و بودجه کشور مصوب گردد.

به اشتراک بگذارید : | | |