شما اینجا هستید   |

    پروژه ها : آئین آغاز به کار مجدد ۵ پروژه عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(ساخت ۵ فرهنگسرا) در استان سمنان با حضور اردشیر مطهری رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم، مهندس هاشمی استاندار سمنان، فرمانداران شهرستان های گرمسار و آرادان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولین استانی و شهرستانی در آرادان برگزار شد.

۲ پروژه از ۵ پروژه فرهنگسرایی استان سمنان که آیین آغاز اجرای آنها امروز با اعتبار سفر ریاست محترم جمهور آغاز شد، در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان( شهرهای آرادان و ایوان کی)قرار دارد.
بر اساس گزارش مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، زمین هر دو‌ پروژه ی مرکز فرهنگی و هنری آرادان و ایوان کی در سال ۸۸ توسط شهرداری آرادان و مسکن و شهرسازی گرمسار به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده و پیمانکار اجرا نیز تعیین گردیده بود، اما متاسفانه طی سال های بعد به دلیل عدم تامین اعتبار و بدون پیشرفت فیزیکی به فعالیت پیمانکاران خاتمه داده شد.
وزیر ارشاد در این آئین از ریلگذاری جدید دولت در حوزه فرهنگی و ۴۵۰۰ میلیارد تومان مصوبه فرهنگی در دولت سیزدهم خبر داد.
اردشیرمطهری نماینده مردم در این آئین ضمن تاریخی و فرهنگی خواندن شهرستان های گرمسار و آرادان و اشاره به تعدد بزرگان فرهنگی و علمی کشوری که از این دیار برخواسته اند، عدم توسعه و پیشرفت مناسب این منطقه طی سال های گذشته و با وجود نزدیکی به پایتخت کشور را موضوعی دانست که جای سوال دارد.

به اشتراک بگذارید : | | |