شما اینجا هستید   |

    گالری تصاویر : دستگاه‌های اجرایی شهرستانی در آرادان مستقر شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آرادان, اردشیر مطهری پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به کار مجدد پنج پروژه بخش فرهنگ و هنر استان سمنان که به‌صورت متمرکز در سالن جلسات شهید فهمیده شهرستان آرادان برگزار شد اظهار داشت: باید تلاش شود تا عقب‌ماندگی‌های زیرساختی در شهرستان آرادان در بخش‌های مختلف رفع شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از 10 سال از ارتقای آرادان از بخش به شهرستان، هنوز ادارات آن با ادارات شهرستان گرمسار مشترک است تصریح کرد: باید ادارات شهرستانی آرادان از ادارات شهرستانی گرمسار تفکیک و آرادان نیز دارای ادارات مستقل شهرستانی شود.

 نماینده مردم شهرستان‌ها گرمسار و آرادان با بیان اینکه حتی پس از 10 سال از شهرستان شدن آرادان، هنوز توجه‌های لازم برای توسعه این شهرستان نشده است گفت: تا کنون مکاتبات متعددی با دولت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص توسعه آرادان انجام شده و مردم آرادان امید دارند تا طعم واقعی خدمت را در دولت آیت‌الله رئیسی بچشند.

مطهری با اشاره به اینکه فاصله اندک پایتخت می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ها برای هر منطقه برای توسعه باشد عنوان کرد: اینکه چرا گرمسار و آرادان در عرصه‌های مختلف دچار عقب‌ماندگی شده است باوجود اینکه فاصله اندکی با پایتخت کشور دارد منطقی نیست.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مهم گرمسار و آرادان در حوزه نیروی انسانی بیان کرد: گرمسار و آرادان سابقه تاریخی درخشانی دارند.

به اشتراک بگذارید : | | |