شما اینجا هستید   |

مانع تراشی برای آبرسانی به گرمسار/ نگهبان تصفیه خانه را کتک زدند

اردشیر مطهری در حاشیه نشست تجلیل از فعالان بخش کشاورزی گرمسار و در گفتگو با خبرگزاری مهر، با بیان اینکه هر روز درباره پروژه آب گرمسار پیگیری‌هایی را صورت می‌دهیم اما به ما و مردم دروغ می‌گویند، بیان کرد: فرماندار گرمسار در جریان است که چقدر این مسائل را پیگیری می‌کنیم و به ما اعلام می‌شود که پروژه شروع شده است اما وقتی نماینده‌ای را به سراغ پروژه می‌فرستیم اعلام می‌کند که تعطیل است! این‌طوری که نمی‌توان آبرسانی کرد، مسئولان باید صداقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه افرادی در مجموعه پیش تصفیه خانه در ۲۷ کیلومتری گرمسار در حوزه فیروزکوه وارد شده و برخی را کتک زدند، گفت: افرادی در این شهر هستند که نمی‌خواهند پروژه‌های ما به ثمر برسد حال آنکه مهم نیست که به نام چه کسی تمام می‌شود مهم این است که آب به مردم برسد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به اینکه دو شب قبل پنج نفر را به تصفیه خانه فرستاده و نگهبان و افرادی که در آن منطقه بودند را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند تا این پروژه به انجام نرسد، گفت: پروژه آبرسانی باید پیگیری شود و اجازه نمی‌دهیم که این طرح تعطیل شود و حتی اگر بتوانیم آنجا چادر می‌زنیم و نگهبانی می‌دهیم زیرا این طرح برای منطقه ارزشمند است و برخی شیطنت می‌کنند.

مطهری بیان کرد: اعلام می‌شود که کانکس و لودر از پروژه پایین آورده شده و وقتی دلیل آن را می‌پرسیم اعلام می‌کنند که شخصی دستور داده که این کار صورت گیرد، ما مدیرعامل شرکت آب را از طریق استاندار و فرماندار خواسته‌ایم، وی نیز آمده و از طرح بازدید و گزارشی ارائه کرده است، لذا اجازه نخواهیم داد مدیری کوتاهی کند.

وی با بیان اینکه ما ابتدا از مدیران توضیح می‌خواهیم اما اگر این کار افاقه نکرد مدیر مربوطه را در مجلس می‌خواهیم چرا که چیزی برای از دست دادن نداریم، تصریح کرد: امروز اجرای آبرسانی به گرمسار خط قرمز مردم ما محسوب می‌شود.

به اشتراک بگذارید : | | |