شما اینجا هستید   |

    گالری تصاویر : مراسم روز ملی صنعت و معدن با حضور اردشیر مطهری نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس، رسولیان معاون وزیر صمت و هاشمی استاندار سمنان در گرمسار برگزار شد.

در همایش روز ملی صنعت و معدن که با حضور نماینده مردم در مجلس، معاون وزیر صمت، استاندار سمنان، فرمانداران و مسئولین شهرستان های گرمسار و آرادان و صاحبان و فعالین حوزه صنعت و معدن دو شهرستان برگزار شد، از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی غرب استان تجلیل و قدردانی گردید.

رسولیان معاون وزیر صمت در این مراسم با اشاره به احیا ۱ هزار و ۵۷۵ واحد و ۲۸ هزار شغل جدید در دولت سیزدهم، از برنامه ریزی وزارت صمت برای ایجاد ۴۰۰ هکتار طرح توسعه و اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال برای فراهم نمودن زیرساخت های شهرک های صنعتی منطقه گرمسار، آرادان و ایوان کی در سال جاری خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز شهرستان های گرمسار و آرادان را قطب مهم صنعتی استان دانست و افزود: تا به امروز ۴۰ واحد صد در صد راکد استان احیا شده اند .

در ادامه اردشیر مطهری نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، گرمسار و آرادان را یک نقطه طلایی برای حضور سرمایه گذاران در کنار پایتخت برشمرد و افزود: با اجرای طرحهای توسعه ای شهرک های صنعتی بستر لازم برای ورود صنایع بزرگ به منطقه فراهم خواهد شد و این مهم یک تحول بزرگ در منطقه گرمسار، آرادان و ایوان کی را به دنبال خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید : | | |