شما اینجا هستید   |

مسئولان در کار صنعتگران استان سمنان تعلل کرده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری ظهر یکشنبه در همایش تقدیر از واحدهای صنعتی و معدنی گرمسار و آرادان به میزبانی سالن همایش‌های باران با بیان اینکه صنعتگران انسان‌های مظلومی هستند، تاکید کرد: صنعتگران برای مسائلی گرفتار هستند که جای تأسف دارد برای مثال در آرادان یک سال و نیم کارخانه‌ای آماده و حتی تجهیز شده است اما مدام مورد تعلل مسئولان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نوع برخوردها سبب عدم رغبت تولیدگران و سرمایه گذاران می‌شود، افزود: سرمایه گذارانی هستند که زندگی شأن را گذاشته‌اند و استانداری، سازمان صمت و همه مسئولان برای تسهیلات دستور داده‌اند اما چهار ماه است که هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

بانک‌ها مانعی بزرگ بر سر راه سرمایه گذاران

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه معاون اقتصادی استاندار سمنان باید با مدیری که به دروغ مسائلی و موانعی را پیش پای صنعتگران می‌گذارد، برخورد کند، بیان کرد: یکی از دلایلی که رشوه و دلالی پیش می‌آید همین عدم کمک کردن مسئولان ذی‌صلاح به سرمایه گذاران و تولید گران است.

مطهری با بیان اینکه این سیستم خودش دلال زا است، بیان کرد: بانک‌ها نمی‌گذارند که سرمایه گذاران کار کنند و لذا نیاز است تا با این افراد برخورد شود سرمایه گذارانی هستند با ۱۰۶ اشتغال بیمه شده برای یک تسهیلات چهار ماه تمام معطل شده است چنین تفکری نمی‌تواند حامی سرمایه گذار باشد.

وی با بیان اینکه جلساتی برگزار می‌شود تا تکلیف وام‌های تبصره ۱۸ اشتغال روشن شود اما مشخص است که وام‌ها در جای دیگری هزینه شده‌اند، تاکید کرد: برای توسعه همه چیز فراهم کرد و لذا سرمایه گذار باید جذب کرد تا بتوانیم همه امکانات را برای تولید و اشتغال تأمین کنیم.

به اشتراک بگذارید : | | |