شما اینجا هستید   |

    بازدیدها و گزارشات : به دعوت اردشیر مطهری نماینده مردم شریف شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس: سفر یکروزه دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های گرمسار و آرادان

اردشیر مطهری نماینده مردم در مجلس، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و هاشمی استاندار سمنان با جمعی از کشاورزان، دامداران و تشکل ها و شرکت های تعاونی کشاورزی دیدار و گفتگو کردند و از پروژه سیلوی یکصد هزارتنی گرمسار و مزرعه مرغ تخمگذار گروه زرین پر آرادان بازدید نمودند.

در دیدار با فعالین بخش کشاورزی و دامداری شهرستان های گرمسار و آرادان ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، جهت رفع مشکلات دامداران و با دستور وزیر مقرر گردید خرید دام از دامداران و تهاتر آن با نهاده‌های دامی طی هفته آینده از شهرستان های گرمسار و آرادان،گ و استان سمنان آغاز و به مرور در کل کشور انجام شود.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی ضمن گلایه از حدود ۸ سال معطل ماندن تکمیل سیلوی گرمسار بر افزایش سرعت تکمیل و افتتاح آن تا پایان سال تاکید نمود.

دکتر ساداتی نژاد مجموعه تولید گاوداران در گرمسار و آرادان را دارای چرخه تکاملی کامل دانست و برای هرگونه حمایت از شرکت تعاونی گاوداران‌ گرمسار و آرادان توسط وزارت جهاد کشاورزی اعلام آمادگی نمود.

با توجه به معین بودن استان سمنان نسبت به پایتخت و نزدیکی شهرستان های گرمسار و آرادان به تهران، وزارت جهاد کشاورزی برنامه ویژه ای جهت حمایت از سرمایه گذاری صورت گرفته در این منطقه جهت تولید مرغ و تخم مرغ خواهد داشت‌.

به اشتراک بگذارید : | | |