شما اینجا هستید   |

    بازدیدها و گزارشات : جلسه کمیته برنامه ریزی اعتبارات سال ۱۴۰۲ شهرستان آرادان با حضور اردشیر مطهری نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

‍بازدید سرزده و شبانه اردشیر مطهری نماینده مردم در مجلس از بیمارستان معتمدی گرمسار

به دنبال اعلام نارضایتی و شکایت مردمی از گرمای بخش ها و فضاهای داخلی بیمارستان معتمدی و به منظور پیگیری نصب و تجهیز سریعتر چیلر جدیدی که به همت نماینده مردم با اعتبار ۱۷۰ میلیاردی تهیه شده و به محل بیمارستان معتمدی انتقال یافته، شب گذشته اردشیر مطهری از این بیمارستان بازدید نمود.

نماینده مردم جهت رفع موقت مشکل گرما در بخش های بستری، یک دستگاه کولر اسپیلت ایستاده و تعدادی وسیله خنک کننده دیگر به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال به بیمارستان اهدا نمود که بلافاصله نصب گردید.

اردشیر مطهری ضمن سرکشی و احوالپرسی از بیماران و پرسنل بیمارستان، از عدم همکاری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیمارستان معتمدی گرمسار برای نصب و راه‌اندازی چیلر مورد اشاره به شدت گلایه کرد و خواستار تنفیذ اختیارات بیشتر به بیمارستان معتمدی گرمسار، برای بهبود وضعیت نامناسب زیرساختی این بیمارستان شد.

همچنین در تماس تلفنی نماینده مردم با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی سمنان مقرر شد عملیات نصب چیلرها از دوشنبه این هفته توسط پیمانکار آغاز گردد.

به اشتراک بگذارید : | | |